Certificari ISO pentru succesul companiei si detasarea de celelalte firme concurente

Home / Certificari ISO pentru succesul companiei si detasarea de celelalte firme concurente

Certificatul ISO este standardul international, pentru un sistem de management al calitatii, si acesta este folosit de toate companiile nationale si internationale, in vederea controlului privind calitatea produselor si serviciilor oferite.

Pentru a obtine certificari ISO, trebuie sa puneti la dispozitie toate actele si informatiile privind firma dvs., pentru ca procesul obtinerii certificarii sa fie unul cat mai usor. Procesul de obtinere pentru o  Certificare ISO cuprinde mai multe etape, in care un Organism de Certificare ISO, efectueaza mai multe audieri, pentru a evalua conformitatea firmei cu cerintele ISO.

In aceste etape de verificare, mai muti auditori ISO, se asigura ca firma care a cerut Certificari ISO, se incadreaza in cerintele standardului si in cerintele legale.

Obtinerea Certificari ISO are foare multe avantaje:

– puteti avea mai multi clienti, deoarece le puteti satisface cerintele in ceea ce priveste calitatea produselor;

– este una dintre conditiile impuse pentru a putea participa la licitatiile publice;

– se pot gasi multe oportunitati sa dezvoltati afacerea dvs;

– clientii vor fi mai multumiti;

– firma va avea un plus fata de celelate concurente cu aceeasi idee de afacere;

– managementul din interiorul firmei va avea o imbunatatire semnificativa;

– toate procesele din cadrul firmei vor avea o imbunatatire;

– firma va fi cunoscuta pentru calitatea serviciilor pe care le ofera clientilor, si va putea semna colaborari cu foarte multe firme locale si internationale;

Calitatea produselor trebuie sa fie prioritara pentru toate companiile, nu conteaza daca ele sunt mici sau mari, sau daca sunt nationale sau internationale. Pentru calitate trebuie sa se depuna tot efortul, si trebuie sa fie un principiu de baza pentru toate companiile. Aceasta atentie pentru calitate duce la succesul companiei, si la detasarea de celelate firme concurente.

Certificarea ISO demonstreaza ca firma dvs., este capabila sa ofere clientilor servicii de calitate si demonstreaza competenta companiei, a actului managerial si arata faptul ca in administratie exista diverse activitati si procese, care ofera incredere clientilor.

Aceasta certificare poate fi facuta in foarte multe domeni de activitate, cum ar fi:

– certificarea sistemelor de management al calitatii (ISO 9001:2000), aceasta este facuta de organizatiile care doresc sa demonstreze si sa asigure viitori clienti de calitatea produsului;

– certificarea sistemelor de management de mediu (ISO 14001:2004), cuprinde un ghid pentru calitatea mediului;

– certificarea sistemelor de management al sigurantei alimentare HACCP (ISO 22000:2005)

– certificarea sistemelor de management al securitatii informatiilor (BO/IEC 27001:2005)

Certificarea este importanta si reprezinta un avantaj, atat pentru cel care produce, cat si pentru cel care doreste sa achizitioneze. Asta pentru ca acest certificat adauga o valoare incontestabila acelui produs sau serviciu. Pentru utilizator, ea ii asigura acestuia ca produsul pe care la achizitionat, satisface toate cerintele de calitate si securitate. Certificarea ii arata utilizatorului care doreste sa achizitioneze, diferenta dintre produsele care sunt de calitate si cele care nu intrunesc toate cerintele calitatii si securitatii.

Calitatea unui produs a devenit foarte importanta, si reprezinta principalul factor prin care se alege produsul unei firme, in detrimentul altei companii. Preturile sunt forte usor de comparat, mai dificil este sa se compare calitatea, de aceea sunt importante aceste Certificari ISO, deoarece datorita acesteia se poate clarifica calitatea unui produs.

Leave a Comment

Translate »